Nyhed
Effektiviserer booking af møder og kurser
Efter et EU-udbud har Odense Kommune indgået en aftale med firmaet Plan2Learn om at levere et såkaldt ressource-styringssystem.
Det skal håndtere og forbedre blandt andet
- Vi investerer nu igen for at effektiviserer. Vi vil med det nye system spare tid ved administration af til- og afmeldinger, booking af lokaler og forplejning, evaluering af kurser og arrangementer, uddannelses-refusion for blot at nævne nogle eksempler, siger kontorchef Steffen Mark Jensen, Odense Kommune.
Kontrakten med Plan2Learn beløber sig til i alt 3,5 mio. kr. over fire år.
- Der er en meget fornuftig business-case bag investeringen. Så vi kommer til både at spare skattekroner og samtidig give brugerne en bedre betjening, siger Steffen Mark Jensen.
Det nye bookingsystem sættes i drift den 1. februar 2012.
Mere at vide
kontorchef Steffen Mark Jensen
HR & Kommunikation
3091 4742, smje@odense.dk
it-projektleder Carl Østergaard
Budget & Analyse
2334 5135, co@odense.dk
Det skal håndtere og forbedre blandt andet
- borgeres tilmelding til aktiviteter og tilbud fra Odense Kommune – inkl. mulighed for at betale online for fx materiale eller print-selv-billet
- lediges tilmelding til kurser i Jobcentret
- kommunens medarbejderes oversigt over muligheder for efteruddannelse og tilmelding til relevante kurser
- invitation til fx en forældregruppe i en børnehave til møder – inkl. sms til erindring
- bestille tid for nyt pas i Borgerservice
- overblikket over borgermøder og lignende aktiviteter i Odense Kommune
- overblikket over interne og eksterne undervisere på de kommunale kurser.
- Vi investerer nu igen for at effektiviserer. Vi vil med det nye system spare tid ved administration af til- og afmeldinger, booking af lokaler og forplejning, evaluering af kurser og arrangementer, uddannelses-refusion for blot at nævne nogle eksempler, siger kontorchef Steffen Mark Jensen, Odense Kommune.
Kontrakten med Plan2Learn beløber sig til i alt 3,5 mio. kr. over fire år.
- Der er en meget fornuftig business-case bag investeringen. Så vi kommer til både at spare skattekroner og samtidig give brugerne en bedre betjening, siger Steffen Mark Jensen.
Det nye bookingsystem sættes i drift den 1. februar 2012.
Mere at vide
kontorchef Steffen Mark Jensen
HR & Kommunikation
3091 4742, smje@odense.dk
it-projektleder Carl Østergaard
Budget & Analyse
2334 5135, co@odense.dk