Odense Kommune får ny leverandør af lønsystem
Ny leverandør af løn- og vagtplansystem til Odense Kommune skal sikre endnu mere effektive arbejdsgange på lønområdet.
Odense Kommune har på baggrund af et gennemført offentligt EU-udbud besluttet at indgå kontrakt med Silkeborg Data om levering af et løn- og vagtplansystem. Kontrakten gælder for 2011 - 2014 med mulighed for forlængelse i to år. De første lønudbetalinger med det nye system bliver lønnen for januar 2011.
Stadsdirektør Jørgen Clausen er meget tilfreds med aftalen med Silkeborg Data:
- Vi vurderer, at systemet er det bedste på markedet og det opfylder alle kommunens krav, siger Jørgen Clausen og fortsætter: - Det nye lønsystem understøtter den decentralisering af kommunens organisation, som vi ønsker. Desuden kan systemet integreres med kommunens øvrige IT-systemer, herunder både vores økonomisystem og personalesagssystem. Og endelig understøtter systemet det arbejde, som vi har iværksat med at omlægge og effektivisere vores arbejdsgange på lønområdet.
Odense Kommunes kontrakt med den nuværende leverandør udløber med udgangen af 2010, og derfor har lønsystemet været i udbud og valget faldt altså på Silkeborg Data.
Flere oplysninger:
Stadsdirektør Jørgen Clausen