Den årlige arbejdsmiljødrøftelse
.
Det er blevet lovpligtigt for arbejdspladserne at gennemføre den årlige arbejdsmiljødrøftelse.
I 2011 blev der udviklet en digital løsning, der betyder, at arbejdsmiljøgrupperne evaluerer deres arbejdsmiljøarbejde i det forgangne år og sætter mål for det kommende år. Samtidigt bliver data opsamlet, så der kan trækkes data på Odense Kommune niveau. Denne løsning har optimeret flere arbejdsgange i arbejdsmiljøarbejdet.
Arbejdsmiljøgrupperne i Odense Kommune har i januar 2012 haft den årlige arbejdsmiljødrøftelse og her derved evalueret arbejdsmiljøarbejdet for 2011.
Resultaterne er blevet behandlet i MED-udvalgene og i de følgende diagrammer kan de samlede resultater ses for hele Odense Kommune.
Klik her for at se statistikker over arbejdsmiljødrøftelse
I 2011 blev der udviklet en digital løsning, der betyder, at arbejdsmiljøgrupperne evaluerer deres arbejdsmiljøarbejde i det forgangne år og sætter mål for det kommende år. Samtidigt bliver data opsamlet, så der kan trækkes data på Odense Kommune niveau. Denne løsning har optimeret flere arbejdsgange i arbejdsmiljøarbejdet.
Arbejdsmiljøgrupperne i Odense Kommune har i januar 2012 haft den årlige arbejdsmiljødrøftelse og her derved evalueret arbejdsmiljøarbejdet for 2011.
Resultaterne er blevet behandlet i MED-udvalgene og i de følgende diagrammer kan de samlede resultater ses for hele Odense Kommune.
Klik her for at se statistikker over arbejdsmiljødrøftelse