Spring til indhold

Ledelsessekretariatet

Ledelsessekretariatet medvirker til at sikre det nødvendige beslutningsgrundlag for forvaltningens politiske og administrative ledelse

Eksempler på opgaveområder:

  • Understøttelse af forvaltningens øverste ledelse, herunder udvalgsbetjening af Klima- og Miljøudvalget
  • Supplerende bindeled mellem udvalg/direktør /rådmand og forvaltningen
  • Administrative opgaver ifm. understøttelse af ledelsen, GDPR, aktindsigt og masseforsendelse samt understøttelse af den tværgående MED-struktur
  • Ledelsessekretariatet er ansvarlig for projektledelsen af Klimahandleplan 2023 og tværgående projekter heri. Derudover varetager vi strategisk og analytisk arbejde, som sikrer forvaltningens input til kommunens øvrige vedtagne strategier og handleplaner
  • Presse og kommunikationsopgaver for hele forvaltningen fx web, kommunikation og sociale medier

 

Kontakt

Stabschef Dea Seeberg
Tlf: 5146 4019
Mail: deass@odense.dk

ODENSE KOMMUNE
Klima- og Miljøforvaltningen
Nørregade 36, indgang X
DK5000 Odense C
www.odense.dk

Pressehenvendelser

Presserådgiver Camilla Ahlmann-Petersen
Tlf: 2818 1914
Mail: cmahl@odense.dk

ODENSE KOMMUNE
Klima- og Miljøforvaltningen
Nørregade 36, indgang X
DK5000 Odense C
www.odense.dk

Klima- og Miljøforvaltningen