Spring til indhold

Ledelsessekretariatet

Ledelsessekretariatet er et centralt placeret kontor både
i Borgmesterforvaltningen og Odense Kommune, der har ansvar for at understøtte topledelsen.

I Ledelsessekretariatet har vi fokus på at sikre en professionel og smidig betjening af såvel topledelsen som det politiske niveau. Vi har mange relationer på tværs af hele kommunen, og spiller en stor rolle i forhold til den helhedstænkning, der skal præge forvaltningen og kommunen. Vi understøtter det strategiske arbejde både internt i Borgmesterforvaltningen og på tværs af kommunens syv forvaltninger. Vi bidrager til at skabe sammenhæng mellem politiske mål og konkrete handlinger, og arbejder tæt op imod såvel Byråd, Økonomiudvalg og borgmester.

Arbejdsområder:


- Vi varetager alle opgaver omkring stadsdirektøren og stabscheferne i Borgmesterforvaltningen – herunder mødeforberedelse og -planlægning, kalenderhåndtering samt koordination af tværgående sager.


- Vi understøtter en række interne og tværgående mødefora – herunder kommunens direktørgruppe, byrådets kvartalsmøder og tværgående og interne MED-strukturer.


- Vi understøtter det strategiske arbejde – herunder ved at deltage i strategiske projekter på tværs af kommunen og ved at udvikle og understøtte forvaltningens strategiske prioritering og koordinering.


- Vi understøtter og koordinerer de mange arrangementer, der hvert år finder sted på rådhuset.

Kontakt:


Hvis du har spørgsmål til vores arbejde i Ledelsessekretariatet, er du velkommen til at kontakte: Kontorchef Louise Nowak Rasmussen, lonr@odense.dk


Borgmesterforvaltningen