Udbud & Kontraktstyring
Udbud & Kontraktstyring varetager koordinering af Odense Kommunes udbud og indkøb og rådgiver hele kommunen i indkøbsspørgsmål.
Kontaktinformation
Udbud & Kontraktstyring
Flakhaven 2
5000 Odense C
65512050
Husk altid at bruge Digital Post til personfølsomme oplysninger.
Digital Post
Udbud og Kontraktstyring varetager koordineringen af Odense Kommunes udbud og indkøb samt rådgiver hele kommunen i indkøbsspørgsmål.
Derudover sikrer kontoret en implementering af de politiske beslutninger, der har relation til kommunens indkøb og leverandørsamarbejde.
Arbejdsområder
- Koordination og projektledelse af udbudsprocesser
- Rådgivning om udbud, EU-udbud og indkøb generelt
- Administration af indkøbsaftaler
- Realisering af effektiviseringsgevinster
- Indkøbs- og Udbudspolitik for Odense Kommune
- Udvikling af elektronisk indkøbsportal og e-handel
- Dialog med brancheorganisationer og erhvervsliv
- Dialog med forvaltningsledelser og decentrale indkøbere
- Udvikling af og indgåelse i indkøbsfællesskaber (SKI og KomUdbud)
- Uddannelsesaktiviteter for kommunens indkøbsansvarlige
- Undersøgelser og analyser vedrørende kommunens indkøb af varer og tjenesteydelser
Kontakt
Hvis du har spørgsmål til arbejdet i Udbud & Kontraktstyring, er du velkommen til at kontakte:
Chef for Udbud og Kontraktstyring Cecilie Schwartz Førby, mobil 51 15 89 64.