Spring til indhold

Udbud & Kontraktstyring

Udbud & Kontraktstyring varetager koordinering af Odense Kommunes udbud og indkøb og rådgiver hele kommunen i indkøbsspørgsmål.

Udbud og Kontraktstyring varetager koordineringen af Odense Kommunes udbud og indkøb samt rådgiver hele kommunen i indkøbsspørgsmål.

Derudover sikrer kontoret en implementering af de politiske beslutninger, der har relation til kommunens indkøb og leverandørsamarbejde.

 

Arbejdsområder

  • Koordination og projektledelse af udbudsprocesser
  • Rådgivning om udbud, EU-udbud og indkøb generelt
  • Administration af indkøbsaftaler
  • Realisering af effektiviseringsgevinster
  • Indkøbs- og Udbudspolitik for Odense Kommune
  • Udvikling af elektronisk indkøbsportal og e-handel
  • Dialog med brancheorganisationer og erhvervsliv
  • Dialog med forvaltningsledelser og decentrale indkøbere
  • Udvikling af og indgåelse i indkøbsfællesskaber (SKI og KomUdbud)
  • Uddannelsesaktiviteter for kommunens indkøbsansvarlige
  • Undersøgelser og analyser vedrørende kommunens indkøb af varer og tjenesteydelser

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til arbejdet i Udbud & Kontraktstyring, er du velkommen til at kontakte:

Chef for Udbud og Kontraktstyring Cecilie Schwartz Førby, mobil 51 15 89 64.

 

 

Borgmesterforvaltningen