Spring til indhold

Regnskabsaflæggelse Tilskud til frivilligt socialt arbejde under 65 år

Når du modtager tilskud til dit frivillige sociale arbejde, skal du aflægge regnskab den 1. maj året efter du har modtaget tilskud. Dette gælder et-årige og flerårige tilskud fra Hovedpuljen og tilskud fra Udviklingspuljen.

Du aflægger regnskab til Beskæftigelses- og Socialforvaltningen ved at udfylde forvaltningens digitale regnskabsblanket, der minder om det ansøgningsskema, du udfyldte, da du i sin tid ansøgte. Vi godkender ikke længere regnskaber sendt pr. post eller e-mail.

Klik på selvbetjeningsløsningen ”Regnskabsaflæggelse" i den grønne boks.  

Systemet gemmer automatisk din regnskabsaflæggelse som kladde, men den er først afsendt, når du har trykket "afsend" og bliver ført til en kvitteringsside. Vær derfor opmærksom på, at du får sendt dit regnskab inden den 1. maj.



Når du har sendt dit regnskab

Når du har sendt dit regnskab tjekker kommunen, om alle oplysninger og filer er med. Mangler der oplysninger, afviser vi regnskabet, og du modtager et brev i foreningens digitale postkasse, hvor du bliver bedt om at sende det, der mangler.

Hvis kommunen ikke har nogen bemærkninger, modtager du en kvittering i foreningens digitale postkasse.

Du får også afgørelsen i foreningens digitale postkasse. Det er derfor vigtigt, at du tjekker din forenings digitale postkasse løbende.

Beskæftigelses- og Socialforvaltningen