Arbejdsseddel til handicaphjælper
Her finder du arbejdsseddel til indberetning af arbejdstid, den skal bruges hvis du har fået bevilliget en handicaphjælper til dit barn.
Selvbetjening
-
Arbejdsseddel til handicaphjælper
Arbejdsseddel - handicaphjælper
Du skal have dit MitID klar.
Ok, jeg er klar
HUSK at angive hvilken paragraf handicaphjælperen er bevilliget efter.
Når du har udfyldt den skrivbare PDF, skal du klikke på knappen øverst i skemaet, som hedder ”Gem og send via DigitalPost”.
VIGTIGT – husk at vedhæfte filen.Arbejdsseddel til handikaphjælper
Du kan desværre endnu ikke betjene dig selv på din mobil eller tablet til denne selvbetjeningsløsning. Du skal i stedet benytte en computer.
Husk altid at bruge Digital Post til personfølsomme oplysninger.
Digital Post
Børn og Familierådgivningen (0-14 år)
Ungerådgivningen 15 til 17 år - Handicaphjælper - for borgere
Kontaktinfo
Børn og Familierådgivningen 0-14 år
Birkeparken 72 B
5240 Odense NØ
Tlf. 65 51 85 00
Ungerådgivningen 15-17 år
Vindegade 18
5000 Odense C
Tlf. 66 13 13 72
I denne arbejdsseddel, skal du angive, hvilken paragraf du som forælder er tildelt handicaphjælpere efter. Dette vil fremgå af din afgørelse om bevilling af handicaphjælper.
Bemærk at arbejdssedler skal Indsendes via digital post til Børn og Familierådgivningen (0-14 år) eller Ungerådgivningen (15-17 år), efter sidste arbejdsdag i måneden.
Hvis du ikke har mulighed for at benytte den digitale løsning, kan du kontakte Børn og Familierådgivningen (0-14 år) eller Ungerådgivningen (15-17 år).
OBS! Vær opmærksom på, at du skal have installeret det gratis program Adobe Reader for at kunne skrive i det. Du kan hente programmet her.