Adresseforespørgsel
Søger du en anden persons adresse?
Selvbetjening
-
Adresseforespørgsel
Adresseforespørgsel
Her kan du bestille adresser på personer du ønsker af få adressen på.
Ok, jeg er klar
Borgerservice i Borgernes Hus
Østre Stationsvej 15
5000 Odense C
Husk altid at bruge Digital Post til personfølsomme oplysninger.
Digital Post
Folkeregister - Adressebeskyttelse - for borgere
Åbningstider for telefonisk henvendelse
Mandag 8.00 - 15.00
Tirsdag 8.00 - 15.00
Onsdag 8.00 - 15.00
Torsdag 8.00 - 17.00
Fredag 8.00 - 13.00
Personlig henvendelse kun ved forudgående tidsbestilling.
Ønsker du af få oplyst andre personers nuværende folkeregisteradresse kan du foretage en "Adresseforespørgsel" via selvbetjeningsløsningen her på siden. Du skal anvende dit MitID i forbindelse med ansøgningen.
Hvis du ikke har mulighed for at betjene dig selv på nettet, kan du få hjælp i Borgerservice. Husk du skal bestille tid.
Bestil tid
Du skal angive navnet på den person, du søger, og minimum én af følgende oplysninger:
- Personnummer
- Fødselsdato
- Tidligere adresser
Jo flere oplysninger der angives, jo bedre er chancerne for at finde adresseoplysninger om personen.
Hvis personen kan entydigt identificeres og ikke har beskyttet adresse, vil du med det samme modtage svar på din forespørgsel.
Hvis personen ikke kan entydigt identificeres eller har beskyttet adresse, vil vores sagsbehandlere i folkeregisteret afgøre, om du vil kunne få oplyst personens nuværende adresse.
Det koster 90 kr. at foretage en adresseforespørgsel. Bemærk: Det er ikke muligt at fortryde købet og få beløbet retur efter bestilling af adresseforespørgslen.
Der kan betales med følgende korttyper:
- Dankort
- Visa/dankort
Resultatet af adresseforespørgslen sendes til din Digitale Postkasse.