Hvordan behandler beboerklagenævnet sagen
Beboerklagenævnets behandling af sager.
Selvbetjening
SelvbetjeningsoversigtBeboerklagenævnet
Nørregade 36
5000 Odense C
65 51 26 60
Husk altid at bruge Digital Post til personfølsomme oplysninger.
Digital Post
Beboerklagenævnet - for borgere
Åbningstider for telefonisk henvendelse
Man - Fre 10.00 - 12.00
Medarbejdere:
Lillian Skov Petersen
Rebecca Nordquist Andreasen
Kontonummer:
Nordea, 2206 3495 369691Hvordan behandler Beboerklagenævnet sagen?
Beboerklagenævnet er en forvaltningsmyndighed og indhenter derfor selv de nødvendige oplysninger hos sagens parter og eventuelt hos offentlige myndigheder.
De oplysninger, der er relevante for afgørelsen, bliver forelagt sagens parter til udtalelse.
Alle udtalelser skal foreligge skriftligt for nævnet. I de tilfælde, hvor en part ikke kommer med bemærkninger til sagen, kan nævnet træffe afgørelse i overensstemmelse med den anden parts påstand.