Hvad sker der når Beboerklagenævnet har behandlet min sag?
Når afgørelse er truffet af Beboerklagenævnet.
Selvbetjening
SelvbetjeningsoversigtBeboerklagenævnet
Nørregade 36
5000 Odense C
65 51 26 60
Husk altid at bruge Digital Post til personfølsomme oplysninger.
Digital Post
Beboerklagenævnet - for borgere
Åbningstider for telefonisk henvendelse
Man - Fre 10.00 - 12.00
Medarbejdere:
Lillian Skov Petersen
Rebecca Nordquist Andreasen
Kontonummer:
Nordea, 2206 3495 369691Når Beboerklagenævnet har truffet afgørelse, er Beboerklagenævnet nævnet for så vidt ude af sagen og foretager sig derfor ikke yderligere.
Det er dermed parterne selv, der skal sørge for at afgørelsen bliver efterlevet.
Er du ikke enig?
Er du ikke enig i Beboerklagenævnets afgørelse, kan du klage til Boligretten i Odense. Dette skal du gøre inden der er gået 4 uger, fra du har modtaget afgørelsen.
Det bemærkes, at Beboerklagenævnet ikke kan være dig behjælpelig med at klage til Boligretten. Du kan eventuelt rette henvendelse til boligretten for yderligere informationer, eller du kan kontakte en advokat, Retshjælpen m.v.