Beboerklagenævnet
Beboerklagenævnet træffer afgørelse, hvis der er tvister mellem lejere og udlejere i almene boliger.
Selvbetjening
SelvbetjeningsoversigtBeboerklagenævnet
Nørregade 36
5000 Odense C
65 51 26 60
Husk altid at bruge Digital Post til personfølsomme oplysninger.
Digital Post
Beboerklagenævnet - for borgere
Åbningstider for telefonisk henvendelse
Man - Fre 10.00 - 12.00
Medarbejdere:
Lillian Skov Petersen
Rebecca Nordquist Andreasen
Kontonummer:
Nordea, 2206 3495 369691Beboerklagenævnet træffer afgørelse, hvis der er tvister (dvs. uenigheder) mellem lejere og udlejere i almene boliger.
Bor du til leje i en privat bolig, skal du henvende dig til Huslejenævnet.
Nævnet yder ikke rådgivning til lejer eller udlejer og optræder ikke på den ene parts side. Det er således ikke Beboerklagenævnets opgave at hjælpe lejere med at føre sag mod udlejere eller omvendt.
Nævnets sekretariat skal dog i forbindelse med sager om overtrædelse af husorden i fornødent omfang hjælpe parterne med at afgive skriftlige udtalelser i sagen.
Se folderen "Når naboskabet bliver svært".
Læs mere her:
- Frister for indbringelse af sager
- Beboerklagenævnets sammensætning
- Persondata i Beboerklagenævnet
- Hvilke sager kan du indbringe?
- Hvordan behandler beboerklagenævnet sagen?
- Hvordan indbringer jeg en sag for Beboerklagenævnet?
- Hvad koster det?
- Hvor lang tid tager det at få behandlet en sag?
- Hvad sker der når beboerklagenævnet har behandlet min sag?
- Hvordan klager jeg over Beboerklagenævnets afgørelse?
- Hvordan får jeg råd og vejledning?